Obec Smidary
ObecSmidary
Mapa webu

Czech POINT


 czechpoint

Pracoviště Czech POINTu na Obci Smidary
Projekt Czech POINT (Český Podací Ověřovací Informační Národní Terminál) poskytuje občanům možnost získat ověřené výstupy z níže uvedených registrů, umožňuje také přijetí podání podle živnostenského zákona.
 

Správní poplatky

Evidence, Cena za 1. stranu, Cena za každou další započatou stráku

  • Obchodní rejstřík: 100,- , Kč, 50,- Kč
  • Živnostenský rejstřík: 100,- Kč, 50,- Kč
  • Rejstřík trestů: 100,- Kč,  0,- Kč          
  • Bodové hodnocení řidiče: 100,- Kč, 50,- Kč
  • Seznam kvalifikovaných: 100,- Kč, 50,- Kč
  • Katastr nemovitostí: 100,- Kč, 50,- Kč
  • Insolvenční rejstřík: 100,- Kč, 50,- Kč

Otevírací doba

  • Dle úředních hodin.

 

CO VÁM CzechPOINT NABÍZÍ

VÝSTUP Z KATASTRU NEMOVITOSTÍ

Co dostanete:
úplný nebo částečný výstup z listu vlastnictví k nemovitostem či parcelám v jakémkoli katastrálním území v České republice

Co potřebujete znát:
1. list vlastnictví  -  je nutné znát katastrální území a číslo listu vlastnictví

2. u seznamu nemovitostí – je třeba znát katastrální území  včetně:
a) parcelního čísla požadované nemovitosti, jedná-li se o pozemek, nebo stavební parcelu
b) číslo popisné, jedná-li se o stavbu

3. u seznamu jednotek  - je třeba znát katastrální území,  popisné číslo domu ale i přesné číslo bytu
Pro snímky z katastrální mapy či výpis vlastnictví nemovitého majetku v České republice je třeba se obrátit na pracoviště Katastrálního úřadu.
 

VÝSTUP Z OBCHODNÍHO REJSTŘÍKU

Co dostanete:
úplný výstup z obchodního rejstříku 

Co potřebujete znát:
identifikační číslo obchodní organizace (IČO)
 

VÝSTUP ZE ŽIVNOSTENSKÉHO REJSTŘÍKU

Co dostanete:
úplný výstup ze živnostenského rejstříku 

Co potřebujete znát:
identifikační číslo obchodní organizace (IČO)
 

VÝPIS Z REJSTŘÍKU TRESTŮ

Co dostanete:
výpis z rejstříku trestů

Co potřebujete:
osoba, které se výpis týká - platný průkaz totožnosti s přiděleným rodným číslem (občanský průkaz nebo cestovní pas).
Zmocněnec - v případě žádosti o vydání výpisu zmocněnci, je nutné předložit ověřenou plnou moc žadatele, ve které bude uvedeno jméno žadatele, rodné příjmení, nynější příjmení, rodné číslo, obec a okres místa narození žadatele a jméno, příjmení a rodné číslo zmocněnce. 

Tiskopis plné moci (soubor doc)
 

VÝPIS BODOVÉHO HODNOCENÍ OSOBY

Co dostanete: 
řidiči zjistí stav svého bodového konta z Centrálního registru řidičů
Co potřebujete: 
řidiči předloží doklad totožnosti (platný občanský průkaz, cestovní pas nebo identifikační doklad cizince) a řidičský průkaz. 
Pokud za žadatele podává žádost jiná osoba (zmocněnec), je třeba předložit úředně ověřenou plnou moc v českém jazyce a platný doklad totožnosti zmocněnce.
 

SEZNAM KVALIFIKOVANÝCH DODAVATELŮ

Co dostanete: 
výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů za účelem prokázání základní a profesní kvalifikace pro veřejnou zakázku. Uchazečům o veřejnou zakázku, kteří jsou v tomto seznamu zapsáni, je výrazně ulehčena možnost získání výpisů k prokázání kvalifikace, což zjednodušuje a zrychluje zpracování nabídek v zadávacím řízení. Seznam kvalifikovaných dodavatelů je veden Ministerstvem pro místní rozvoj (MMR) ČR jako součást Informačního systému o veřejných zakázkácha je zcela veřejně přístupný. MMR ČR do seznamu zapisuje dodavatele, kteří splnili základní a profesní kvalifikační kritéria podle zákona o veřejných zakázkách a doložili je ministerstvu příslušnými doklady a zaplatili správní poplatek.
Výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů může dodavatel v zadávacím řízení nahradit doklady prokazující splnění základních a profesních kvalifikačních kritérií. Zadavatel je povinen výpis ze seznamu uznat, není-li starší více než 3 měsíce.
Co potřebujete znát:
identifikační číslo obchodní organizace (IČO)
 

VÝPIS Z INSOLVENČNÍHO REJSTŘÍKU

Co dostanete:
výpis z insolvenčního rejstříku, který je dalším informačním systémem veřejné správy. Prostřednictvím insolvenčního rejstříku jsou zveřejňovány veškeré relevantní informace týkající se insolvenčních správců, dokumenty z insolvenčních spisů i zákonem stanovené informace týkající se dlužníků.
Co potřebujete znát: 
identifikačního čísla organizace (hledání příslušné organizace) nebo osobní údaje ( konkrétní osoba)
 

REGISTR ÚČASTNÍKŮ PROVOZU MA ISOH

Co dostanete
Vybraná kontaktní místa CzechPOINT autorizují od 1. ledna kontaktní osoby, které žádají o oprávnění k přístupu do MA ISOH ("Modul Autovraky Informační Systém Odpadového Hospodářství") za účelem podání agendy nebo její kontroly.
Co potřebujete: 
Pro zhotovení výpisu je třeba předložit doklad totožnosti (platný občanský průkaz nebo cestovní pas). Cizincům může být vydán výpis pouze v případě, že mají povolen dlouhodobý nebo trvalý pobyt v České republice - mají přiděleno rodné číslo.
 

PŘIJETÍ PODÁNÍ PODLE ŽIVNOSTENSKÉHO ZÁKONA (§ 72)

Na základě novely živnostenského zákona lze veškerá podání obecním živnostenským úřadům předat prostřednictvím kontaktního místa veřejné správy. Jde o:
  • ohlášení živnosti
  • ohlášení údajů /nebo jejich změn/ vedených v živnostenském rejstříku
  • žádost o udělení koncese a žádost o změnu rozhodnutí o udělení koncese.
 
Podání lze provést jedním z následujících postupů:
Vyplněním elektronického formuláře - na portálu Hospodářské komory je umístěn příslušnýformulář. Tento formulář je třeba vyplnit a odeslat ke kontrole údajů systémem RŽP. Po odeslání klient obdrží číslo tiketu. S tímto tiketem je nutné navštívit jakékoliv pracoviště CzechPOINT. Pracovník Czech POINTu dle čísla tiketu načte údaje z klientova podání do systému CzechPOINT, které elektronicky odešle na zvolený živnostenský úřad. Zároveň pracovník CzechPOINTu vyplněný formulář vytiskne a odešle ho i v papírové podobě na živnostenský úřad. Správní poplatek vybíraný pracovištěm CzechPOINT (v případě samosprávních úřadu) činí 50,- Kč za přijetí podání (na ostatních kontaktních místech CzechPOINT dle ceníku), další poplatek vybírá dle druhu podání - tento poplatek je určen pro živnostenský úřad, na který je po té místem CzechPOINTem zasílán. Změna v RŽP je aktivní časem odeslání elektronicky vyplněného formuláře. 
Vyplněním formuláře v listinné podobě - klient přinese vyplněný písemný formulář ohlášení živnosti či změny (buď ho má nebo je možné formulář stáhnout z portálu Hospodářské komory). Listinnou formu podání pracovník CzechPOINTu převezme a odešle na zvolený Živnostenský úřad. Správní poplatek vybíraný pracovištěm CzechPOINT (v případě samosprávních úřadu) činí 50,- Kč za přijetí podání (na ostatních kontaktních místech CzechPOINT dle ceníku), další poplatek vybírá dle druhu podání - tento poplatek je určen pro Živnostenský úřad, na který je po té místem CzechPOINTem zasílán. Změna v RŽP je aktivní do 5 pracovních dní.

 

Mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu v mobilní aplikaci – V OBRAZE.

Přihlášení k odběru zpráv

Dostávejte informace z našeho webu prostřednictvím SMS a e-mailů

Odstávky ČEZ

ČEZ Distribuce – Plánované odstávky

Části obce